Kontakt os

Vi vil meget gerne vide mere om dig og dine planer, så vi kan hjælpe dig bedst muligt. Vores kunder har en investerbar kapital på alt fra 10 mio. til flere mia. kr. og er typisk:

Checkmark    Formuende privatpersoner og selskaber

Checkmark    Forretningsfolk og entreprenører

Checkmark    Familievirksomheder

Tag kontakt






Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores mails/SMS'er, kan du til enhver tid afmelde dig i bunden af en mail/SMS, eller ved at kontakte Formue kommunikasjon@formue.no. Du kan også afmelde via vores Privacy Policy. Læs mere om hvordan vi passer på dine personoplysninger i vores Privacy Policy her.







Book en 15 min. introduktionssamtale

København

Formue Danmark
(+45) 20 20 00 11
Amaliegade 27, 1.
1256 København K

Pressekontakt

Christian V. Hansen

Managing Director

(+45) 61 62 79 82

christian.hansen@formue.dk

Det siger vores kunder

"Som private banking-aktør har Formue et helhedsorienteret perspektiv, som ingen andre tilbyder."

Magnus Devold

Det siger vores kunder

Det har været en struktureret proces, hvor de har taget sig tid til at lære mig at kende, forstå mine behov som individ og hjælpe mig med at fokusere på de vigtige ting.

Hans J Nilsson

Klagebehandling

Klagebehandling
Kundeklager kan sendes til compliance@formue.no, eller Formue Norge AS, Compliance & Risk, Postboks 1777 Vika, 0122 Oslo, Norge. Ønsker du hjælp til at formulere en skriftlig klage, kan du kontakte os på +47 241 24 400.

Compliance & Risk afdelingen er ansvarlig for håndtering af skriftlige kundeklager hos Formue Norge AS. Kunder, der ikke er tilfredse med de leverede tjenester, opfordres til at kontakte os hurtigst muligt. Vi anbefaler, at sagen i første omgang tages op med den afdeling eller rådgiver, der har leveret ydelsen. Oplever du stadig utilfredshed, kan du sende en skriftlig klage til Compliance & Risk.

Kunder vil modtage skriftlig bekræftelse på, at klagen er modtaget, og at sagen vil blive undersøgt. En skriftlig redegørelse for den afgørelse, der er truffet i sagen, vil herefter blive sendt til kunden, når den er behandlet. Eventuelle yderligere klager vil blive behandlet ved de almindelige domstole.