Tag kontakt
Vi vil meget gerne vide mere om dig og dine planer, så vi kan hjælpe dig bedst muligt. Udfyld kontaktformularen, ring til os på tlf.: +45 40 85 10 50, eller find kontaktoplysningerne til et kontor i nærheden af dig i oversigten nedenfor.
Kort over vores kontorer
Klagebehandling
Klagebehandling
Kundeklager kan sendes til compliance@formue.no, eller Formue Norge AS, Compliance & Risk, Postboks 1777 Vika, 0122 Oslo, Norge. Ønsker du hjælp til at formulere en skriftlig klage, kan du kontakte os på +47 241 24 400.
Compliance & Risk afdelingen er ansvarlig for håndtering af skriftlige kundeklager hos Formue Norge AS. Kunder, der ikke er tilfredse med de leverede tjenester, opfordres til at kontakte os hurtigst muligt. Vi anbefaler, at sagen i første omgang tages op med den afdeling eller rådgiver, der har leveret ydelsen. Oplever du stadig utilfredshed, kan du sende en skriftlig klage til Compliance & Risk.
Kunder vil modtage skriftlig bekræftelse på, at klagen er modtaget, og at sagen vil blive undersøgt. En skriftlig redegørelse for den afgørelse, der er truffet i sagen, vil herefter blive sendt til kunden, når den er behandlet. Eventuelle yderligere klager vil blive behandlet ved de almindelige domstole.